Jak wygląda współpraca z nami?
- Otrzymujemy informacje o zainteresowaniu naszym produktem.
- Kontaktujemy się z Tobą i umawiamy się na spotkanie.
- Na spotkaniu ustalamy asortyment, rabaty i wszystkie szczegóły.
- Po kilku dniach przyjeżdżamy z tablicami i asortymentem –
pomagamy w montażu, zaopatrujemy Twój sklep w materiały promocyjne. - Co dwa tygodnie odwiedza Cię przedstawiciel handlowy, który
spisuje potrzebny towar. W ciągu jednego dnia wysyłamy go do Ciebie kurierem.
Będziesz mógł również złożyć zamówienie przez sklep internetowy, email, czy fax.
Jeśli jesteś sprzedawcą i interesuje Cię poszerzenie asortymentu sklepu stacjonarnego
bądź internetowego, skontaktuj się z nami na adres e-mail: biuro@mjwnarzedzia.pl,
w celu przygotowania indywidualnej oferty handlowej wspartej korzystnymi rabatami,
wynegocjowanymi terminami płatności oraz pomocą marketingową.