Jak wygląda współpraca z nami?

  1. Otrzymujemy informacje o zainteresowaniu naszym produktem.
  2. Kontaktujemy się z Tobą i umawiamy się na spotkanie.
  3. Na spotkaniu ustalamy asortyment, rabaty i wszystkie szczegóły.
  4. Po kilku dniach przyjeżdżamy z tablicami i asortymentem –
    pomagamy w montażu, zaopatrujemy Twój sklep w materiały promocyjne.
  5. Co dwa tygodnie odwiedza Cię przedstawiciel handlowy, który
    spisuje potrzebny towar. W ciągu jednego dnia wysyłamy go do Ciebie kurierem.
    Będziesz mógł również złożyć zamówienie przez sklep internetowy, email, czy fax.

Jeśli jesteś sprzedawcą i interesuje Cię poszerzenie asortymentu sklepu stacjonarnego
bądź internetowego, skontaktuj się z nami na adres e-mail: biuro@mjwnarzedzia.pl,
w celu przygotowania indywidualnej oferty handlowej wspartej korzystnymi rabatami,
wynegocjowanymi terminami płatności oraz pomocą marketingową.